-->

woensdag 27 juni 2012

Princess Party Tilda

Deze stempel van Magnolia zal ik zeker vaker gebruiken. Ik vind Princess Party Tilda zo leuk om in te kleuren. De stempel is ook voor veel verschillende gelegenheden te gebruiken.

Deze keer weer een kaartje in mijn lievelingskleur roze (eigenlijk is wit mijn lievelingskleur, maar dit vind ik zo moeilijk en saai in een kaartje ;-)


De sketch komt uit een Magnolia Ink Magazine (nr. 3/2012). De maten heb ik aangepast omdat mijn basiskaart 13,5 x 13,5 cm is. Ik heb de randen bewerkt met glitterlijm.

TIP! om de glitters mooi gelijkmatig op de rand te krijgen doe ik een sliert glitterlijm op een acrylblok. Dan haal ik langzaam mijn papier erlangs. goed laten drogen en klaar!


Ik heb Tilda gestempeld met Memento Inkt en ingekleurd met mijn Faber-Castell potloden.

Dit keer ook de binnenzijde van de kaart bewerkt.


Gebruikte materialen:
- Inkt - Tuxido Black (Memento)
- Stempel - Pricess Party Tilda (Magnolia - Princes & Princesses Collectie 2012), kroon (Pink Paislee - Queen Bee serie)
- potloden (Faber-Castell)
- roze en witte cardstock (Euroshopper)
- designpapier (Avec)
- glitterlijm (Kruidvat)
- bloemetjes (Wild Orchid Crafts)
- meeldraadjes (Kars)
- wit kant (Boekenvoordeel)

Groetjes,
Maantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten