-->

maandag 24 september 2012

Waakadvies en eindelijk weer een berichtje

Hallo iedereen,

Het is erg stilletjes geweest op mijn blog (sorry, maar ik heb gewoon niet genoeg aan 24 uur in een dag ;-).

Eén van mijn tweelingdochters van 4 jaar oud is vanmorgen van de trap gevallen met haar hoofdje op de plavuizen. Alleen al dat geluid (brrr) zorgt dat je in opperste allertheid bent. Ze huilde wel meteen, maar zag daarna erg witjes en was voor haar doen erg stilletjes. Na een klein half uurtje had ze ook braakneigingen. Op dat moment gaan voor mij de alarmbellen rinkelen. Na uitvoerig overleg met de huisartsenpost (ik blijf het schandalig vinden dat wij in onze groeigemeente bijna 15 kilometer verderop uiteindelijk een arts kunnen raadplegen in de avonduren en in het weekend). Conclussie: lichte hersenschudding. Na een tijdje op schoot en met natte doeken voor de zwelling, haar op de bank gelegd. Binnen 10 minuten viel ze in slaap. Maar weer even bellen met de huisartsenpost om te informeren of ik haar mocht laten slapen. Advies: na 1 uur weer wakker maken. Gelukkig werd ze na 45 minuten zelf wakker. Ze zag nog steeds erg bleek en klaagde over hoofdpijn en moest ze spugen/braken.

Wonder boven wonder knapte ze daarna erg snel op. Ze kletste weer de oren van je hoofd (;-) en zat uiteindelijk heerlijk met d'r tweelingzus te spelen.

Voor alle zekerheid volg ik nu toch maar het waakadvies op: om de 2 uur goed wakker maken en iets laten drinken of antwoord geven op een vraag, Tot nu toe (inmiddels 3x wakker gemaakt - 22.30 - 00.30 - 02.30) reageert ze goed. Gelukkig maar!

Nu ik toch moet 'nachtwaken', heb ik eindelijk de kans om weer eens een blogbericht te plaatsen. Natuurlijk heb ik in de tussentijd nog veel meer gemaakt, maar dat kan ik helaas nu niet allemaal laten zien ;-)

Hieronder één van mijn recente kaartjes:

Deze stempel is één van mijn favoriete Magnolia stempels, een Special Edition Tilda van Hobbystunter.



Ingekleurd met de Faber Castell potloden.

De tekststempel is van Nicole Verkooijen.

Hieronder nog een close up van de ingekleurde stempel


Gebruikte materialen:
- Inkt - Tuxido Black (Memento)
- Stempel - Special Edition Tilda Hobbystunter (Magnolia)

- tekststempel en dies (Nicole Verkooijen)
- potloden (Faber-Castell)
- roze cardstock (Euroshopper)
- designpapier (Action)
bloemetjes (Boekenvoordeel)
- roze stippellint (Boekenvoordeel)
- wit kant (Boekenvoordeel)

Lieve groeten,

Maantje

1 opmerking:

  1. Pfff.....dat is schrikken. Ik vind het ook belachelijk, de manier waarop men momteel met zorg omgaat......echt niet goed!!! Blij om te horen dat het met jou dochtertje weer goed gaat.
    En wat een schattig kaartje, zo lief !!!
    Fijne week.
    Liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen