-->

zaterdag 23 juni 2012

Thinking About You Today...


Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met weer zo'n schattige stempel uit de nieuwe "Princes & Princesses" Collection van Magnolia (2012). Deze stempel heet "Princess Party Tilda". Ze is nu al één van mijn favorieten!

Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber-Castell potloden.





Het designpapier vind ik erg mooi. Zacht, romantisch met een vintage look.

Gebruikte materialen:
- Inkt - Tuxedo black (Memento)
- stempel Princess Party Tilda (Princes & Princesses Collectie van Magnolia)
- potloden (Faber-Castell)
- groen, roze en wit cardstock (Eurovoordeel)
- designpapier (Action)
- organzalint (Boekenvoordeel)
- jute (eigen voorraad)
- sentiment - bannerstempel en tekststempel (Itty Bitty van Jillibean Soup)
- bloemen (Prima Marketing)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten