-->

zondag 24 juni 2012

Gymnastic Tilda

Deze keer een stempeltje uit de "you are a winner" collectie van Magnolia (2011); Gymnastic Tilda. Ik heb mezelf de uitdaging opgelegd nu eens een andere kleur dan roze en lila te gebruiken. LOL.

Ik vond dit blauw gebloemde designpappier zo leuk dat het dus een blauwe kaart is geworden met een donkerblonde Tilda (een extra uitdaging).

Is ze niet schattig?

Ik bewaar echt altijd van alles waarvan ik denk dat ik het ooit kan gebruiken, zoals lintjes en kettinkjes van kleding en bossen bloemen. Nu kwam dit mooite brede blauwe lint weer goed van pas.

Gebruikte materialen:
- Inkt - tuxedo black (Memento)
- Stempel "Gymnastic Tilda" (Magnolia)
- kleurpotloden (Faber-Castell)
- wit en donkerblauw cardstock (Euroland)
- designpapier (Kruidvat)
- Classic Scalloped Circles Large en Small (Nestabilities)
- sentiment (computer)
- bloemetjes (Boekenvoordeel en Kruidvat)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten