-->

woensdag 24 oktober 2012

Raining Hearts Tilda

Hallo,

Eindelijk even de tijd om weer één van mijn creaties te laten zien. Zoals velen van jullie weten heb ik echt maar weinig tijd om achter de pc te kruipen. Ik heb een fulltime baan, vier jonge kinderen; daarbij opgeteld mijn huishouden en mijn sociale bezigheden, mijn webwinkel en de projectjes op verzoek ;-) blijft er weinig tijd over om dit alles met jullie te delen. Sorry!

Deze kaart wilde ik graag even laten zien!




Ik vind deze stempel van Magnolia "Raining Hearts Tilda" echt super lief! Deze stempel kan je voor zoveel verschillende gelegenheden gebruiken. Ik heb gekozen voor een neutrale gelegenheid. De tekst "sending you a gift from the heart on your special day" is van Whimsy Stamps en kan zowel voor een verjaardag, trouwdag, afstuderen, etc.


Ik heb ook deze keer ingekleurd met distress inkt.


De randjes heb ik bewerkt met distress inkt (Walnut Stain) en voorzien van een stiksteekje met mijn naaimachine.


De bloementjes zijn van Wild Orchid Craft.

De binnenzijde heb ik afgewerkt met enkele vintage stempels van Pink Paislee.

Gebruikte materialen:
- stempels: 'Raining Hearts Tilda' (Magnolia); Postcard en tekststempel (Whimsy Stamps); Poststempels (Lawn Fawn)
- stempels binnenzijde kaart: "Parisian Anthology" (House of Three - Pink Paislee)
- Cardstock: crème en wit (Euroland)
- Designpapier: Vintage Blue (Action)
- Inkt: Jet Black - Archival Ink (Ranger) en Rich Cocoa (Memento)
- Distress Ink: tattered rose, vintage photo (huid)
                       antique linen, vintage photo, walnut stain (haar) \
                       walnut stain (schoenen)
                       iced spruce, festive berries (jurk)
                       iced spruce (sokken)
                       festive berries (strikjes en hartjes)
                       weathered wood (ondergrond/schaduw)
- Nestabilities: Standard Circles Small & Large (Spelbinders)
- Creatables: doily rand (LR0161) (Marianne Dessign)
- plakparels: 8 have mint/zeegroene plakparels (Boekenvoordeel)
- bloemetjes: 2 x rood; 1 x wit (Wild Orchid Craft)

Herfstgroetjes,


 



1 opmerking:

  1. Wow wat een mooie kaart zeg! Heel leuk blog heb je ook, ik word volger! Goed idee trouwens om een neutrale tekst te gebruiken, dan kan je de kaart voor veel verschillende gelegenheden gebruiken. Ik ga mijn best doen om een foto van mijn kostuum met make-up te krijgen als ik zaterdag uit ga. Als dat lukt komt hij zeker op mijn blog.
    Groetjes!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen