-->

woensdag 11 januari 2012

Speciaal voor jou

Hallo,

Voor iedereen natuurlijk nog de beste wensen. Nu de kerstvakantie er weer opzit en de kinderen weer naar school zijn, heb ik eindelijk weer even tijd om mijn creaties met jullie te delen. Dit keer een snelle kaart met (weer) een stempelafdrukje van Tilda with heart lace uit de you are so special collectie van Magnolia. Ik heb het afdrukje deze keer ingekleurd met Aqua Markers. Ik krijg het nog niet voor elkaar om te voorkomen dat de inkt buiten de lijntjes vloeit ;-) Voor het prikmotief in het design papier heb ik een Glitter Art mal van Marianne Design gebruikt. Alle randjes en het prikmotiefje gedistressd met Ranger distress inkt Vintage Photo. In de swirls heb ik strass-steentjes geplakt. Binnen in de kaart nog een randje design papier geplakt.


Gebruikte materialen:
- stempelafdrukje (Magnolia)
- lichtblauw kaartkarton met linnenstructuur (Boekenvoordeel)
- design papier (Boekenvoordeel)
- distress inkt (Ranger)
- Glitter Art mal (Marianne Design)
- Nestabilities Standard Circles Large (Spelbinders)
- blauwe strasssteentjes (Kruidvat)
- sentiment (digistamp)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten